رویدادها آرشیو خبر ها
درهای J Hotel به روی هواداران بیانکونری باز شد

درهای J Hotel به روی هواداران بیانکونری باز شد

 

پروژه‌های یوونتوس برای توسعه شهر تورین همچنان ادامه دارد. بعد از موزه یوونتوس (J Museum) که در سال 2012 به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی و با هدف آشنایی هواداران یووه و همچنین گردشگران داخلی و خارجی با تاریخچه این باشگاه (121 ساله) افتتاح شد، حال نوبت به افتتاح هتل یوونتوس (J Hotel) رسیده است.

 

این هتل که در زمان تمرینات پیش‌فصل توسط بازیکنان و کادر فنی باشگاه مورد استفاده قرار گرفته بود، از امروز (شنبه 24 اوت) برای عموم نیز قابل استفاده است. هتل یوونتوس که با مساحت 1100 مترمربع در مجاورت مرکز تمرینی یووه واقع شده، اولین هتلی است که توسط یک باشگاه ورزشی در ایتالیا افتتاح می‌شود. این هتل زیرمجموعه گروه هتل‌های لیندبرگ قرار دارد و هدف از افتتاح آن ایجاد فرصتی برای نزدیک شدن به رویدادهای ورزشی و کشف فرهنگ و عادات غذایی منحصربه‌فرد این منطقه در ایتالیا است.
فضای مدرن و منحصربه‌فرد این هتل قادر به فراهم کردن اتمسفری مناسب نه فقط برای فوتبال دوستان، بلکه تمام افرادی است که به دنبال محیطی آرام و کارآمد هستند. هتل یونتوس هم برای گردشگران داخلی و خارجی و هم برای کسانی که با اهداف تجاری به تورین قدم می‌گذارند و همچنین برای طرفداران یوونتوس که برای آشنایی با تاریخ و جذابیت‌های بانوی‌پیر به این شهر سفر می‌کنند، فضایی بسیار ایده‌آل خواهد بود. 
هتل از اتاق‌های کنفرانس، رستوران، سالن بار، مجموعه ورزشی، فضای سبز و 138 اتاق تشکیل شده است. اتاق‌های هتل به پنج دسته شامل اتاق‌های راحت، لوکس، جامع، اختصاصی و سوئیت تقسیم شده و علاوه بر این اتاق‌ها، اتاق‌هایی برای بازیکنان و کادر فنی یوونتوس جهت آماده‌سازی قبل از بازی‌های خانگی نیز درنظر گرفته شده است.
اتاق‌های کنفرانس از پنج اتاق مجهز به میزهای مولار (چندین میز در کنار یکدیگر که اندازه آنها بر اساس تعداد نفرات مشخص می‎گردد.) همراه با نور طبیعی و جدیدترین فناوری‌های نوآورانه است. در این مجموعه چهار اتاق کنفرانس با ظرفیت 20 نفر و یک اتاق کنفرانس با ظرفیت 90 نفر درنظر گرفته شده است.
هتل دارای چندین لابی زیبا است که مناسب برای یک استراحت کوتاه و نوشیدن قهوه قبل از شروع یک جلسه مهم یا دیدن یا انجام بازی است. رستوران این هتل نیز از مکان‌های ویژه‌ای است که طبخ غدا در آن با شیوه‌های بومی این منطقه از ایتالیا در رستورانی با ظرفیت 80 نفر و قابلیت سرو غذا در اتاق صورت می‌گیرد.

 

ورزشگاه آلیانتس، کمپ تمرینی یووه، مرکز پزشکی یوونتوس، مدرسه بین‌المللی WINS و دفتر مرکزی باشگاه؛ همگی بخشی از پروژه توسعه شهری تورین هستند که توسط بیانکونری در حال انجام است. هتل یوونتوس نیز توسط شرکت B&W Nest راه‌اندازی شده و 60 درصد سهام آم متعلق به هتل‌های لیندبرگ و 40 درصد سهام آن متعلق به باشگاه یوونتوس است.

 

هتل یووه به عنوان نخستین مركز ارائه‌كننده تسهیلات اقامتی و رفاهی در ایتالیا، این امكان را به تمامی اعضای غیر بومی و جدید این باشگاه می‌دهد تا در صورت عدم تمایل به اجاره یاخرید منزل در تورین، به صورت موقت و یا دائم در آن اقامت كنند. باشگاه یوونتوس درصدد است تا با راه‌اندازی فازهای بعدی این هتل، شرایط را برای استفاده و اقامتِ تمام تیم‌های مهمان در تورین فراهم سازد.

 

گفتنی است بسیاری از بازیکنان تازه وارد و اعضای کادر فنی یووه در روزهای نخست حضورشان در تورین مهمان هتل یوونتوس بودند

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: